نوع گزینش مخاطب

در فیلم و تصویری که می‌بیند،

صدا و موسیقی که می‌شنود،

قلم و متنی که میخواند،

در سطح ارزشمندی تولید رسانه ای موثرست؛ 

موثر در پاسخ به نیازهای حقیقی مخاطب.

نتیجه ی هوشمندی مخاطبان، مشاهده محتوای ارزنده ترست.

سنجه تفکر با همراهی نمودن هوشمندی مخاطب، غنی ترین به روز آوری‎ها را هدیه می دهد.

بایسته های عملی روش تحقیق در علم حقوق

رسانه مجال تفکر به انسان‌ نمی‌دهد

زاویه رسانه ای مصرف مخاطبان

رسانه ,هوشمندی ,مخاطب ,ای ,تفکر ,سنجه ,رسانه ای ,ترست سنجه ,ارزنده ترست ,سنجه تفکر ,تفکر با

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کفپوش خودرو دربان server6512 سه پایه نقاشی اجاره فروش پایه بوم وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز معلم فروش و مدرس فروش، مدرس بازاریابی و فروش سعید گل‌محمدی گر تو هم با ما شوی جملگی صد می شویم ... elekala|الکالا قرارگاه فرهنگی، معنوی جبهه سایبری حیدریون