از کودک تا بزرگسال، 

از صبح تا لحظه خواب در تراکم اطلاعات سطحی رسانه ها هستند

بدون اینکه فرصت تحلیل داشته باشند،

در حالی که انسان یک جمله که میشنود باید بداند:

جایگاهش کجاست؟ 

چه معنایی دارد؟ 

چه آثاری بر آن مترتب است؟ 

ولی از آنجایی که در معرض اطلاعات بی اساس (منظور غیرفکری؛ هر چند راست) است،

دیگر فرصت فکر کردن و تحلیل ندارد

تا جایی که خنثی میشود 

و قدرت تفکر نخواهد داشت، فکر کردن از یادش می رود،

و این رویه ملکه اش می‌شود.

بایسته های عملی روش تحقیق در علم حقوق

رسانه مجال تفکر به انسان‌ نمی‌دهد

زاویه رسانه ای مصرف مخاطبان

فرصت ,تحلیل ,تفکر ,اطلاعات ,رسانه ,جایی ,کردن و ,فکر کردن ,فرصت فکر ,دیگر فرصت ,و تحلیل

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی جان احمدی saragholipoor1355 قیمت گوشی سامسونگ a7 معرفی شرکت فنی مهندسی وبلاگ آموزشی دبستان نمونه ضوابط و مقررات نسخ پاراکلینیک تجزیه و ترکیب قرآن به روش مدرن معرفی اینورتر های شرکت توزیع ابزار آروا سالم زیبا وبلاگ شخصی احمد عصمتی